zondag 7 april 2013

Secretly a bit obsessed with the nineties..

Sinds ik met mijn nichten op een nineties feest ben geweest, weet ik het zeker: ik ben een fan. Ik ben dan wel een '90's kid', maar ik hield mij allesbehalve bezig met mode. Nu realiseer ik mij pas hoe gaaf ik de grungy stijl vind uit het tijdperk. Op mijn Pinterest heb ik een speciale 90's pagina aangemaakt, waar ik inspiratie uit kan halen. Ik ben dan ook blij dat de modebeelden van vandaag weer aardig lijken op dat uit de nineties.

Since I've been to a nineties party with my nieces, I'm sure of it: I'm a fan of the nineties. Well I am a 90's kid, but at that time, my head was somewhere else than fasionworld. Now I realise how much I like the grungy look. On my Pinterest I made a special page of the 90's, where I can get loads of inspiration from. I'm very happy that today's fashion is a lot like the nineties.

Source: tumblr.com via Marloes on Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten