zondag 7 april 2013

Introducing...

Welkom op mijn blog! Mijn naam is Marloes, ik ben een 22-jarige student journalistiek en ik woon samen met mijn vriend in het 'zeer bruisende' Drachten. Vooralsnog kan ik mij hier prima vermaken. 
Ik kan mij de hele dag bezig houden met mode en alles wat ermee heeft te maken. Mijn kledingkast puilt inmiddels ook aardig uit. Ik zal hier vooral veel outfits posten en mode-items waaruit ik mijn inspiratie haal. Verder zal de tijd leren wat gepost zal worden.

Veel plezier!


First of all welcome to my blog! My name is Marloes, I'm a 22 year old journalism student, living in Drachten, a small town in the Netherlands. 'Small town' sounds pretty boring, but I enjoy living here, with my lover and surrounded by friends. Fashion keeps me busy most of the day. Therefore I will mainly post items about fashion like outfits of the day or fashion items that inspire me. 

Have fun!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten